wtorek, 26 czerwca 2012

Konkurs z JUBILEO!

Okres notorycznego picia kawy i głowy w książkach zakończony! W kolejce czeka już kilka zestawów zdjęć, które niebawem Wam zaprezentujemy :) Kwiecista sukienka, malinowe mokasyny i maxi, nude spódnica wyczekują na swoją kolej. No i oficjalnie ogłaszamy, że sesję na uczelni zamieniamy na sesje fotograficzne!
Na początek konkurs z przeuroczą biżuterią od JUBILEO.pl. Do wygrania widoczna na zdjęciach
 broszka - kotek oraz bransoletka z charmsami. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:

1. Polubić Jubileo na facebooku (Klik)
2. Polubić La Rose Cigarette na facebooku (Klik)
3. Dodać naszego bloga do obserwowanych publicznie
4. W komentarzu napisać, dlaczego właśnie Ty powinieneś wygrać zestaw biżuterii oraz zostawić maila kontaktowego.

Zapraszamy do udziału w konkursie! :)





11 komentarzy:

  1. Osobiście nie lubię kotów. Ale może najwyższy czas się do nich przekonac :)
    gnucio5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja koty uwielbiam ;) Nagrody całkiem spoko, choć nie przepadam za tego typu bizu. Mimo tego jestem pewna, że zwycięzca będzie zadowolony, bo Jubileo ma rzeczy dobrej jakości ;)

      Pozdrawiam,
      Joanna z THE VIOLIN STYLE

      PS. U mnie jest nowa stylizacja z sukienką VERSACE + KONKURS, a nawet trzy ;) Będzie mi miło jak zajrzysz :)

      Usuń
  2. masz świetny blog :) bardzo mi się podoba! Poobserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maria.gruca@onet.eu
    Jestem minimalistką. Uwielbiam np. czarną koszulę bez zbędnych wzorków i kolorów ,taka broszka dodałaby stylu dla mojego minimalistycznego podejścia do mody. Bransoletka też jest raczej stonowana a to lubie właśnie bez zbędnych sznureczków, kokardek, kolorów itp. Jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  4. do kiedy trwa konkurs? i w jaki sposob jest wybierana nagrodzona osoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs trwa do opublikowania następnego posta :) W kolejnej notce podamy wyniki. Osoba będzie wybrana na podstawie najciekawszej odpowiedzi na pytanie: Dlaczego właśnie Ty powinnaś wygrać zestaw biżuterii :)?

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba twój blog a twoje stylizacje są prześliczne i delikatne! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z pewnością nie ja pierwsza, ani tez ostatnia, ale musze Ci to powiedzieć że masz świetnego bloga! z pewnościa przypadł mi do gustu ze wzglądu na bardzo dziewczęce i delikatne stylizacje duży plus za to ;)
    pozdrawiam Cię gorąco i dodaje do obserwowanych! ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń